Marketingmenedzsment Szakbizottság 2010/2011

Bethlen István Szakkollégium Marketingmenedzsment Szakbizottság programja 2010/2011

  • 2010. szeptember: A marketingmenedzsment kiemelt szervezeti tevékenységelemei. A marketingtevékenység tervezésének, koordinálásának, irányításának és ellenőrzésének szervezeti prioritásai a profitorientált és nonprofit szerveteknél. Szakmai előadás, műhelyvita.
  • 2010. október: A marketingmenedzsment speciális ismeretkörei. A marketingszervezetek tevékenysége. Szakmai előadás, műhelyvita.
  • 2010. november: Elméleti kutatási témák meghirdetése. A témák gyakorlati hasznosíthatóságának lehetőségei a vállalati szakemberek véleményének tükrében. Szakmai találkozó a Szolnoki Marketing Klub rendezvényének keretében.
  • 2010. december: Marketingkutatási módszerek korszerű megoldásai a gyakorlatban. Piackutató cégek kutatási gyakorlata. „Módszerbörze" szimulációja.
  • 2011. január: Kapcsolatfelvétel a szakmai szervezetekkel (Szolnoki Marketing Klub, Marketingmesterek versenye, MMSZ).
  • 2011. február: Kutatásmódszertani problémák megismerése konkrét kutatások példáján. Tudományos fokozattal rendelkező kutatók, oktatók, doktoranduszok műhelyvitája.
  • 2011. március: Marketingszervezetek tevékenysége, meghívott előadók: MMSZ, MRSZ
  • 2011. április: MARKSIM helyi vetélkedője teamek részvételével. 
  • 2011. május: „Marketing a piaci siker záloga" szakmai szimpózium. Kutatási eredmények bemutatása, szakmai értékelés.